Wednesday 3 July 2013

PENGENALAN

Tujuan Blog ini dibangunkan adalah untuk memberi informasi kepada pelajar tentang topik-topik pengajaran subjek Pengenalan Kepada Teknologi Maklumat (KCT1073/BCT1063) dan Teknologi Maklumat Gastronomik (CCT1013).

Pelajar-Pelajar yang mengambil subjek ini bagi semester Jun 2015 dialu-alukan untuk access blog ini sebagai jurnal pembelajaran pelajar. Nota dan tugasan boleh dicapai di blog ini dan sebarang maklumat terkini mengenai topik-topik yang berkaitan dengan subjek Pengenalan Kepada Teknologi Maklumat dan Teknologi Maklumat Gastronomik boleh dikongsikan bersama dan pelajar juga boleh memberi cadangan atau komen anda tentang informasi dan perkongsian topik yang diutarakan dalam blog ini.

Diharap agar blog ini dapat membantu pelajar agar lebih berusaha untuk meningkatkan keinginan untuk lebih maju dalam pembelajaran dan gunakan sebaik-baiknya blog ini untuk memperolehi sesuatu yang dapat memberi kesan yang baik terhadap pembelajaran pelajar dan ke arah pemikiran yang kritikal.

Selamat Maju Jaya.

5 comments:

  1. PEMBELAJARAN MDH DIFAHAMI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih dan terus berikan komen dan pendapat anda tentang soalan yang mis utarakan di blog ini..soalan untuk bab 1 - bab 3..tq

      Delete
  2. Replies
    1. terima kasih dan terus berikan komen dan pendapat anda tentang soalan yang mis utarakan di blog ini..soalan untuk bab 1 - bab 3..tq

      Delete
  3. terima kasih kepada pelajar yang telah mengunjungi blog ini..pelajar dialu2kan untuk berikan komen-komen anda tentang soalan yang miss kemukakan pada setiap bab pembelajaran d blog ini..sekiranya ada topik yang tidak jelas semasa penerangan di kelas bolehlah gunakan blog ini untuk tanya dan komen k..pelajar juga digalakkan untuk mengkongsikan pendapat dan hasil bacaan pelajar mengenai topik2 yang berkaitan dengan subjek ini.

    sekian, terima kasih.

    ReplyDelete